ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ GOOGLE ANALYTICS

Η ανακάλυψη σημαντικών προτύπων στα δεδομένα είναι μια σημαντική στρατηγική για την επίτευξη επισκεψιμότητας, μετατροπών και αποτελεσματικής απόδοσης επένδυσης για έναν ιστότοπο. Ως ηγέτης στη μέτρηση και την ανάλυση, το Google Analytics είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό εργαλείο για κάθε webmaster ή ιδιοκτήτη επιχείρησης.

Γνωστό ως υπηρεσία «freemium», το Google Analytics είναι, στην πιο βασική του μορφή, μια υπηρεσία που παρακολουθεί και αναφέρει την κίνηση του ιστότοπου. Οι πληροφορίες σχετικά με τη λήψη έξυπνων αποφάσεων σχετικά με τον τρόπο ανάπτυξης της επιχείρησής σας είναι απαραίτητες στον σημερινό διαδικτυακό κόσμο. Ζωγραφίζει μια πλήρη εικόνα του τι είναι το κοινό σας και ποιες είναι οι ανάγκες τους.

Θα έχετε επίσης τη δυνατότητα να ξεκλειδώσετε τεράστια δεδομένα για κάθε σελίδα στον ιστότοπό σας. Δεδομένου ότι θα θέλετε να κατανοήσετε το ταξίδι των πελατών καθώς αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενό σας, το Google Analytics είναι ο τέλειος πόρος για αυτόν τον σκοπό.

Το Google Analytics σάς δείχνει πόσα άτομα επισκέπτονται τον ιστότοπό σας, τι είδαν ενώ ήταν εκεί και σας δίνει μια ιδέα για το πώς να βελτιώσετε τον ιστότοπό σας με τις πληροφορίες που αναλύθηκαν. Χρησιμοποιεί cookie πρώτου μέρους και κώδικα JavaScript για τη συλλογή δεδομένων για επισκέπτες στον ιστότοπό σας και βοηθά στην παρακολούθηση των πληροφοριών της διαφημιστικής σας καμπάνιας.

Μπορεί επίσης να παρακολουθεί τον τρόπο με τον οποίο οι επισκέπτες αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπό σας ανώνυμα, συμπεριλαμβανομένης της προέλευσής τους, της δραστηριότητάς τους στον ιστότοπο και εάν ολοκλήρωσαν κάποιον από τους στόχους του ιστότοπου.

Τι θέλετε να πετύχετε;

Τα πλεονεκτήματα της χρήσης του Google Analytics είναι πολλά, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας να δουν πώς αλληλεπιδρούν οι πελάτες με τον ιστότοπό σας και να γνωρίζουν πώς έφτασαν εκεί.Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε τη ροή της κυκλοφορίας μέσω του ιστότοπού σας σε καθημερινή βάση.

Παρακολούθηση και ανάλυση κινητών.
Οι διαφημιζόμενοι συνειδητοποιούν ότι τώρα ζούμε σε έναν κόσμο πολλαπλών πλατφορμών και κατανοώντας πώς διαφορετικά τμήματα καταναλωτών αλληλεπιδρούν με περιεχόμενο σε αυτές τις πλατφόρμες καθ 'όλη τη διάρκεια της ημέρας μπορούν να βοηθήσουν στη στρατηγική βελτιστοποίηση της αποτελεσματικότητας των καμπανιών. Με τη χρήση που μετατοπίζεται τόσο γρήγορα στα κινητά, η ανάγκη κατανόησης της δυναμικής κοινού πολλαπλών πλατφορμών θα γίνει όλο και πιο σημαντική για την επιχειρηματική κοινότητα στο σύνολό της.

Περισσότερα άτομα αντιμετωπίζουν τον Ιστό από κινητές συσκευές από ποτέ. Στην πραγματικότητα, η χρήση για κινητά υπερβαίνει πλέον τους φορητούς υπολογιστές για χρήση στον ιστό. * Οι ιστότοποι και οι εφαρμογές που είναι φιλικές για κινητά είναι πλέον απαραίτητες. Επιπλέον, είναι εξίσου σημαντικό να κατανοήσετε πόσες προοπτικές αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπό σας με κινητές συσκευές.
Τα καλά νέα είναι ότι το Google Analytics μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη διαχείριση αυτών των χρηστών αναζήτησης και δυνητικών πελατών, επιτρέποντάς σας να παρακολουθείτε τις επισκέψεις και τον χρόνο στον ιστότοπό σας από έξυπνα τηλέφωνα και tablet.

Πώς ξέρετε τι να κάνετε αν δεν έχετε ουσιαστικό τρόπο κατανόησης του τρόπου με τον οποίο οι επισκέπτες κινητής τηλεφωνίας επισκέπτονται τον ιστότοπό σας;
Υπάρχουν δύο τρόποι παρακολούθησης χρηστών κινητών συσκευών με το Google Analytics. Η πρώτη μέθοδος απαιτεί τη δημιουργία ενός φίλτρου δεδομένων που να περιλαμβάνει μόνο την κυκλοφορία από κινητές συσκευές. Για αναλυτική ανάλυση σχετικά με τον τρόπο ρύθμισης ενός φίλτρου δεδομένων, ανατρέξτε στην ανάρτηση του Google Analytics Blog σχετικά με το θέμα.

Το Google Analytics μπορεί να παρέχει τις διαδρομές που ακολουθούν οι χρήστες για να φτάσουν στον ιστότοπό σας, το περιεχόμενο που είδαν και τις συσκευές που χρησιμοποιούσαν για να φτάσουν εκεί. Μετρά επίσης τις μετατροπές πωλήσεων και στόχων. Επιπλέον, με τα προηγμένα εργαλεία τους, μπορείτε να δείτε πώς όλες οι σελίδες στον ιστότοπό σας συνεργάζονται και αλληλεπιδρούν με τους επισκέπτες του ιστότοπου. Σας βοηθά να καταλάβετε τι είναι και δεν λειτουργεί.

Το Google Analytics και οι επιχειρηματικοί σας στόχοι

Ως δωρεάν υπηρεσία με premium επιλογές, το Google Analytics προσφέρει ένα λεπτομερές αρχείο καταγραφής στατιστικών στοιχείων για τους επισκέπτες σε έναν ιστότοπο, μια υπηρεσία που είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τους διαδικτυακούς εμπόρους. Αυτή η υπηρεσία είναι η πιο χρησιμοποιημένη στατιστική υπηρεσία για διαδικτυακές επιχειρήσεις, με σχεδόν το 60% των 10.000 κορυφαίων ιστότοπων στο Διαδίκτυο να τη χρησιμοποιούν.

Το Google Analytics χρησιμοποιείται στο 50% των κορυφαίων εκατομμυρίων ιστότοπων στο Διαδίκτυο, αποδεικνύοντας ότι αυτή η υπηρεσία έχει υψηλή βαθμολογία στην διαδικτυακή αγορά για την παρακολούθηση των συμφερόντων των καταναλωτών και της διαδικτυακής συμπεριφοράς.

Το Google Analytics είναι επίσης ένα πολύ αποτελεσματικό εργαλείο που χρησιμοποιείται από εταιρείες που ειδικεύονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς τους επιτρέπει να αποκτήσουν πληροφορίες που με τη σειρά τους βοηθούν στη βελτίωση του ιστότοπού τους. Αυτή η κατανόηση είναι εξαιρετικά σημαντική για τη διατήρηση και μετατροπή πελατών. Χρησιμοποιώντας το Google Analytics, οι έμποροι μπορούν επίσης να ανακαλύψουν ευκολότερους τρόπους δημιουργίας διαδικτυακού περιεχομένου που έχει πραγματικές δυνατότητες μετατροπής.

Η πλατφόρμα προσφέρει στους webmasters τη δυνατότητα παρακολούθησης επισκέψεων, επισκεπτών, επισκεψιμότητας προβολής σελίδων (χωρισμένα γεωγραφικά), σελίδων με κορυφαία προβολή και του μέσου χρόνου που αφιερώνει ο χρήστης στον ιστότοπο ή σε μια συγκεκριμένη σελίδα. Βοηθά στον εντοπισμό πληρωμένων έναντι μιας δωρεάν επίσκεψης χρηστών και κορυφαίων αναζητήσεων στον ιστότοπο. Βοηθά επίσης τον webmaster να κατανοήσει τη συμπεριφορά των χρηστών.

Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας γνωρίσουμε και να σας βοηθήσουμε στην επίτευξη των στόχων σας.