ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ

Η δημιουργία περιεχομένου είναι το κλειδί στην επιτυχία μιας ιστοσελίδας. Μέσα από τη
δημιουργία περιεχομένου καταφέρνουμε να κερδίσουμε το κοινό μας. Να διατηρήσουμε
πιστούς πελάτες και να αποκτήσουμε νέους. Με τη δημιουργία ενός σωστού ορθογραφικά
και συντακτικά , πλούσιου και ενδιαφέροντος περιεχομένου θα αγγίξουμε τη κορυφή. Με
την έννοια περιεχόμενο εννοούμε το κείμενο, τα βίντεο και τις εικόνες. Το περιεχόμενο
είναι ο πρωταγωνιστής μιας ιστοσελίδας.
Χρειάζεται μελέτη και στρατηγική, και φυσικά θα
πρέπει να είναι σχετικό με το θέμα της ιστοσελίδας .

Δεν αρκεί όμως
μόνο η δημιουργία περιεχομένου, για μια επιτυχημένη ιστοσελίδα θα πρέπει συνεχώς να
μελετούμε τον ανταγωνισμό και να φροντίζουμε να κρατάμε ενημερωμένο και επίκαιρο το
περιεχόμενο.

Ακολουθούν ορισμένα παραδείγματα για το πώς μπορείτε να ακολουθήσετε μια πρωτοβουλία co-marketing:

Αλλά ενώ το co-marketing μπορεί να παρουσιάσει πολλά μοναδικά οφέλη για τα τμήματα μάρκετινγκ που αναζητούν έναν νέο τρόπο δημιουργίας περιεχομένου, υπάρχουν προκλήσεις. Ως εκ τούτου, η ανάπτυξη αυτών των συνεργασιών και η δημιουργία περιεχομένου μπορεί να είναι δύσκολη για όσους δεν διαθέτουν ειδικό, έμπειρο περιεχόμενο. Σε τέτοιες περιπτώσεις, μπορεί να είναι επωφελές να αναθέτετε σε έναν αποκλειστικό, ανεξάρτητο οργανισμό μάρκετινγκ περιεχομένου. Όχι μόνο θα μπορείτε να δημιουργήσετε πιο αποτελεσματικό περιεχόμενο, αλλά και εταιρείες με πολλούς πελάτες μπορεί να σας βοηθήσουν να βρείτε τους καλύτερους συνεργάτες για να αναπτύξετε μια στρατηγική co-marketing.

Επανεκτιμήστε τη στρατηγική σας: Αναζητήστε τρόπους για να μειώσετε τη διαδικασία συγγραφής και επεξεργασίας, έτσι ότι η ομάδα σας μπορεί να διατηρήσει τις προσπάθειές της επικεντρωμένες στην επεξεργασία και τον προβληματισμό για νέες ιδέες. Για παράδειγμα, χρησιμοποιήστε τα Έγγραφα Google, ώστε η επεξεργασία να μπορεί να πραγματοποιηθεί γρήγορα και συνεργατικά. Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μπορεί να προσθέσει πολύ χρόνο σε ένα έργο. Θα μπορούσατε επίσης να σκεφτείτε να μειώσετε το μέγεθος της ομάδας σας ή να κάνετε αυτόνομη επεξεργασία για να επιταχύνετε τα πράγματα. Θυμηθείτε: Ο στόχος είναι να διατηρήσετε την ορμή προς τα εμπρός - όχι να προσπαθείτε και να παράγετε ένα αριστούργημα κάθε φορά.

Ξεκινήστε περισσότερες συνομιλίες: Η παραπάνω μελέτη δείχνει ότι σχεδόν οι μισοί καταναλωτές θα ήταν πεπεισμένοι να αγοράσουν από μια συγκεκριμένη μάρκα αν ήθελαν αλληλεπιδράσουν με την επωνυμία ή αλληλεπιδρούν με αυτήν. Αυτός ο αριθμός αυξήθηκε σε 70 τοις εκατό για τους καταναλωτές ηλικίας 16 έως 24 ετών.
Αναθέστε σε εξωτερικούς συνεργάτες το έργο: Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να σκεφτείτε την εξωτερική ανάθεση της παραγωγής περιεχομένου σας σε μια εταιρεία μάρκετινγκ τρίτων. Αυτό θα μπορούσε να δώσει το σπινθήρα που πρέπει να ξεκινήσετε να παράγετε περιεχόμενο που είναι πιο ελκυστικό και ενδιαφέρον για τους αναγνώστες.

Τόσο το κείμενο όσο και όλα τα άλλα
στοιχεία που θα χρησιμοποιηθούν (βίντεο , εικόνες), πρέπει να είναι σχετικά με την
ιστοσελίδα, καλής ανάλυσης και όμορφα.
Όλο το περιεχόμενο να στοχεύει στο κοινό που
μας ενδιαφέρει και να εμπεριέχει τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά σε όλα τα στοιχεία.
Τίτλους, περιγραφές, λεζάντες εικόνων, περιγραφές βίντεο, διαγράμματα.

• Δημιουργήστε ένα πλαίσιο βιομηχανίας
• Επικοινωνήστε με άλλους οργανισμούς του κλάδου σας και δημιουργήστε ένα κομμάτι περιεχομένου που έχει σχεδιαστεί για να μοιάζει με μια συζήτηση στρογγυλής τραπέζης. Αυτό θα σας επιτρέψει να δημιουργήσετε μια φήμη ως ηγέτης της σκέψης στον τομέα σας, να κάνετε μια βαθιά βουτιά στις τελευταίες τάσεις στον κλάδο σας και να προωθήσετε μια ζωντανή και συνεργατική συζήτηση.
• Προσεγγίστε όλους τους κλάδους για να μιλήσετε για ευρύτερα επιχειρηματικά θέματα. Εάν ενδιαφέρεστε περισσότερο να αναζητήσετε πιθανές ευκαιρίες πολλαπλών διαφημίσεων με συνεργάτες εκτός της συγκεκριμένης βιομηχανίας σας, δημιουργήστε ένα παρόμοιο πλαίσιο που μιλάει σε ένα ευρύτερο θέμα, όπως η εμπειρία των πελατών, το Διαδίκτυο των πραγμάτων ή η δυνατότητα επικοινωνίας. Αυτό θα επιτρέψει στους αναγνώστες να δουν αυτά τα θέματα από διάφορες οπτικές γωνίες, ενώ δημιουργείτε συνδέσεις με επιχειρήσεις εκτός του πεδίου σας που ενδέχεται να είναι ακόμα σε θέση να σας φέρουν νέα επιχείρηση.
• Στάδιο μιας συζήτησης. Είναι κρίμα που οι συζητήσεις παίρνουν το επίκεντρο μόνο επιλεκτικά. Οι συζητήσεις μπορούν να είναι ζωηρές, διασκεδαστικές και μπορούν να βοηθήσουν στην εκπαίδευση των πελατών σας με έναν μοναδικό τρόπο. Βρείτε έναν συνεργάτη που είναι πρόθυμος να συζητήσει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των προϊόντων, των υπηρεσιών σας ή ενός άλλου συγκεκριμένου κλάδου. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη αφοσίωση και επικοινωνία από τους πελάτες και μπορεί επίσης να ανοίξει νέες ευκαιρίες για έσοδα.

Οι καταναλωτές ξεχνούν το περιεχόμενο γρήγορα – Πώς θα το αποτρέψετε;

Φανταστείτε αυτό: Η ομάδα σας έχει περάσει αμέτρητες ώρες δημιουργίας, σύνταξης και επεξεργασίας μιας μόνο ανάρτησης ιστολογίου. Αυτό το άρθρο έχει περάσει τουλάχιστον πέντε ή έξι γύρους τροποποιήσεων. Ίσως το νομικό το έχει ελέγξει επίσης. Και τώρα, είστε έτοιμοι να το δημοσιεύσετε στο διαδίκτυο και να παρακολουθήσετε τα αποτελέσματα. Αλλά το άρθρο θα έχει διαρκή αντίκτυπο στους αναγνώστες σας; Πιθανώς όχι, λέει μια νέα μελέτη από την εταιρεία παρουσίασης Prezi και τον γνωστικό νευροεπιστήμονα Dr. Carmen Simon. Όπως αποδεικνύεται, το 80 τοις εκατό των καταναλωτών θα ξεχάσει την πλειονότητα των πληροφοριών από ένα κομμάτι επώνυμου περιεχομένου μετά από τρεις ημέρες. Πάνω από το 50 τοις εκατό δεν θα μπορεί να θυμηθεί ούτε ένα σημείο. Λοιπόν, γιατί οι καταναλωτές αγωνίζονται να θυμούνται επώνυμα περιεχόμενα; Οι άσχετες πληροφορίες είναι ο κύριος λόγος, ακολουθούμενος από έλλειψη κινήτρων και υπερφόρτωση περιεχομένου. Στην πραγματικότητα, μόνο το 7 τοις εκατό των ανθρώπων θα διαβάσει περισσότερα από πέντε πλήρη άρθρα σε μια μέρα.
Εδώ είναι μερικά βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να ξεπεράσετε αυτήν την πρόκληση:

Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας γνωρίσουμε και να σας βοηθήσουμε στην επίτευξη των στόχων σας.