Συμβουλές για την εύρεση λέξεων-κλειδιών για την ιστοσελίδα σας

Συμβουλές για την εύρεση λέξεων-κλειδιών για την ιστοσελίδα σας

Πιθανώς έχετε ακούσει το ρητό “όσο πιο σχετικός είναι ο όρος με το προϊόν σας, τόσο πιο απλό θα είναι για τους χρήστες να το βρουν” όταν προωθείτε τα προϊόντα σας. Τι σημαίνουν όμως οι λέξεις-κλειδιά; Πώς μπορείτε να τις συμπεριλάβετε σωστά στις καμπάνιες μάρκετινγκ σας; Οι όροι αναζήτησης που ονομάζονται ” keywords” παρέχουν στους χρήστες μια γενική ιδέα για το τι μπορούν να βρουν σε έναν ιστότοπο και ποιες σελίδες μπορεί να περιέχουν πληροφορίες σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα.

Οι λέξεις-κλειδιά αποτελούν κρίσιμο στοιχείο της στρατηγικής σας, αν θέλετε οι πελάτες που αναζητούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας να καταλήξουν σε συγκεκριμένες σελίδες και όχι να εγκαταλείψουν την ιστοσελίδα σας απογοητευμένοι. Εάν δεν γνωρίζετε πώς να χρησιμοποιήσετε λέξεις-κλειδιά για την εμπορική προώθηση της μάρκας σας, απευθυνθείτε στην καλύτερη εταιρεία Seo της Αθήνας, όπως η εταιρεία μας, για να οδηγήσετε την κυκλοφορία στον ιστότοπό σας. Ας μάθουμε περισσότερα!

Πίνακας περιεχομένων

  1. Τι καταλαβαίνετε για τις λέξεις-κλειδιά ;
  2. Γιατί χρειάζεστε τις Λέξεις-Κλειδιά ;
    2.1. Θεματική αρχή
    2.2 Ομαδοποίηση λέξεων-κλειδιών
    2.3 Ιδεολογία δημοσιεύσεων στο ιστολόγιο
    2.4 Καταιγισμός ιδεών για παραλλαγές των λέξεων-στόχων
    2.5 Ανταγωνιστές Λέξεις-κλειδιά σποράς
  3. Εύρεση αρχικών λέξεων-κλειδιών
    3.1 κλειδιά μέσω του Keyword Explorer
    3.2 Οι άνθρωποι ρωτούν επίσης
    3.3 Σχετικές αναζητήσεις
    3.4 Απάντηση στο κοινό
  4. Συμπέρασμα
  5. Τι καταλαβαίνετε για τις λέξεις-κλειδιά ;

Οι λέξεις-κλειδιά είναι όροι αναζήτησης που χρησιμοποιείτε για να κατευθύνετε τους επισκέπτες σε σχετικές σελίδες και περιεχόμενο στον ιστότοπό σας. Αυτές οι λέξεις-κλειδιά μπορούν να σας βοηθήσουν να εντοπίσετε σχετικά προϊόντα για να τα προσθέσετε στη λίστα σας, να σας βοηθήσουν να καταταγείτε για συγκεκριμένα ερωτήματα αναζήτησης και να οδηγήσετε τους πελάτες σε συγκεκριμένες λίστες προϊόντων. Οι λέξεις-κλειδιά σποράς χρησιμοποιούνται κυρίως για την αναζήτηση στενών λέξεων-κλειδιών που θα σας βοηθήσουν να καταταγείτε για συναφή θέματα και φράσεις και για να στοχεύσετε σε ευρείες λέξεις-κλειδιά που μπορεί να αναζητήσουν οι επισκέπτες. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις λέξεις-κλειδιά και τη χρήση τους, επικοινωνήστε με τον διάσημο Οργανισμό Υπηρεσιών PPC για να διευρύνετε τις μετατροπές των πωλήσεών σας.

Η σημασία της επιλογής των κατάλληλων λέξεων-κλειδιών καλύπτεται με μεγάλη λεπτομέρεια στο διαδίκτυο. Ωστόσο, η επιλογή των σωστών λέξεων-κλειδιών δεν είναι τόσο κρίσιμη όσο η επιλογή των κατάλληλων λέξεων-κλειδιών για το προϊόν σας. Θα πρέπει να σας αρέσουν οι λέξεις-κλειδιά που είναι σχετικές με το προϊόν σας και δημοφιλείς στους χρήστες.

  1. Γιατί χρειάζεστε λέξεις-κλειδιά;

Παρακάτω δίνονται οι ακόλουθοι λόγοι που εξηγούν γιατί χρειαζόμαστε λέξεις-κλειδιά :

2.1. Θεματική αρχή
Η αύξηση της επίκαιρης αυθεντίας του ιστότοπού σας είναι μια στρατηγική για τη βελτίωση της κατάταξής σας στις μηχανές αναζήτησης. Οι μηχανές αναζήτησης γίνονται όλο και καλύτερες στην κατανόηση του πλαισίου χάρη στη μηχανική μάθηση και τη λανθάνουσα σημασιολογική ευρετηρίαση. Και αυτό, με τη σειρά του, τις βοηθά στην ανάπτυξη μιας κατανόησης των κυρίαρχων θεμάτων σε κάθε συγκεκριμένη θέση. Η εταιρεία seo μας μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας και στην επέκταση της μετατροπής των πωλήσεων.

Αυτό συνεπάγεται ότι οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να αξιολογήσουν την επίκαιρη αυθεντία ενός ιστότοπου. Επιπλέον, οποιαδήποτε ιστοσελίδα σε ένα συγκεκριμένο θέμα θα κατατάσσεται συνήθως υψηλότερα όταν οι μηχανές αναζήτησης πιστεύουν ότι ο ιστότοπός σας έχει κύρος στο θέμα.

Ένας δικτυακός τόπος με επίκαιρη και σταθερή αυθεντία θα καλύπτει κάθε σημαντικό θέμα στον τομέα του. Ωστόσο, ένας ιστότοπος με κενά στην κάλυψη της εξειδικευμένης θέσης του έχει λιγότερη επίκαιρη αναφορά. Κατά συνέπεια, το υλικό σας πρέπει να καλύπτει πλήρως την ειδικότητά σας. Για να το πετύχετε αυτό, πρέπει να απαριθμήσετε διεξοδικά τις λέξεις-σπόρους που σχετίζονται με το αντικείμενό σας.

2.2 Ομαδοποίηση λέξεων-κλειδιών
Η τεχνική της ομαδοποίησης λέξεων-κλειδιών σε σύνολα λέξεων με παρόμοιες σημασιολογικές έννοιες είναι γνωστή ως ομαδοποίηση λέξεων-κλειδιών. Είναι ζωτικής σημασίας για το SEO επειδή σας επιτρέπει να παράγετε έγκυρο περιεχόμενο για το θέμα για το οποίο γράφετε. Χρειάζεστε όμως μια λίστα με λέξεις-σπόρους για να εκτελέσετε αποτελεσματικά την ομαδοποίηση λέξεων-κλειδιών. Μπορείτε να λάβετε τη βοήθεια των καλύτερων υπηρεσιών Seo της Αθήνας για να ομαδοποιήσετε αποτελεσματικά τις λέξεις-κλειδιά σας.

2.3 Ιδέα δημοσίευσης ιστολογίου
Η ιδεοληψία δημοσιεύσεων ιστολογίου – ένας φανταχτερός όρος για την εξεύρεση ιδεών για την επόμενη δημοσίευση στο ιστολόγιό σας – γίνεται σημαντικά πιο απλή όταν έχετε έναν λεπτομερή κατάλογο λέξεων για την περιοχή σας.

Όταν αγωνίζεστε να αναπτύξετε ένα θέμα για την επερχόμενη ανάρτηση του ιστολογίου σας, πληκτρολογήστε μία από τις λέξεις σπόρου σας στο Google και στη συνέχεια ελέγξτε τις εναλλακτικές λύσεις της Αυτόματης Πρότασης. Αυτές είναι μακροχρόνιες φράσεις-κλειδιά που αποτελούν φανταστικά θέματα για αναρτήσεις σε ιστολόγια. Για να βελτιστοποιήσετε την επισκεψιμότητα στα ιστολόγιά σας, μπορείτε να λάβετε βοήθεια από τον Οργανισμό Υπηρεσιών PPC.

2.4 Καταιγισμός ιδεών για παραλλαγές των λέξεων-στόχων
Η εξέταση των διαφόρων τρόπων με τους οποίους οι πελάτες θα μπορούσαν να αναζητήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας θα σας βοηθήσει να αναπτύξετε περισσότερες λέξεις-κλειδιά σπόρων για τον ιστότοπό σας. Εάν πουλάτε είδη που χρησιμοποιούνται συχνά για τον καθαρισμό, προσπαθήστε να σκεφτείτε διάφορες μεθόδους με τις οποίες οι πελάτες θα μπορούσαν να αναζητήσουν τα είδη καθαρισμού: Σκεφτείτε τις σημαντικές έρευνες που θέλετε να απευθύνετε για καθεμία από αυτές τις διαφορετικές λέξεις-κλειδιά. Ποιο πρόβλημα βοηθά το προϊόν ή η υπηρεσία σας να λύσουν αυτές οι διάφορες κατηγορίες χρηστών; Από εκεί και πέρα, μπορείτε να σκεφτείτε πολλαπλούς τρόπους με τους οποίους ο ιστότοπός σας θα μπορούσε να ανταποκριθεί σε αυτά τα ερωτήματα και να προσφέρει τα δεδομένα που αναζητούν οι επισκέπτες: Στη συνέχεια, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία για να αποκαλύψετε πρόσθετες παραλλαγές λέξεων-κλειδιών σπόρων.

2.5 Ανταγωνιστές Λέξεις-κλειδιά
Ο καταιγισμός ιδεών για τις πολυάριθμες λέξεις-κλειδιά στις οποίες κατατάσσονται οι ανταγωνιστές σας είναι μια εξαιρετική τεχνική για την εύρεση λέξεων-κλειδιών σπόρων για τον ιστότοπό σας. Μπορείτε να αποκαλύψετε τις λέξεις-κλειδιά στις οποίες κατατάσσονται επί του παρόντος οι ανταγωνιστές σας χρησιμοποιώντας ένα από τα πολλά διαθέσιμα εργαλεία έρευνας λέξεων-κλειδιών. Αυτά τα εργαλεία μπορούν να σας βοηθήσουν να βρείτε νέες λέξεις-κλειδιά και να αποκαλύψετε λέξεις-κλειδιά για τις οποίες οι ανταγωνιστές σας κατατάσσονται σήμερα. Από εκεί και πέρα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα εργαλεία για να δημιουργήσετε ιδέες για τον ιστότοπό σας, ερευνώντας διάφορες παραλλαγές του αρχικού όρου στον οποίο θέλετε να στοχεύσετε. Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο την έρευνά σας για τις λέξεις-κλειδιά, θα πρέπει να διασφαλίσετε ότι αυτές οι λέξεις-κλειδιά εκκίνησης είναι όσο το δυνατόν πιο ακριβείς.

  1. Εύρεση αρχικών λέξεων-κλειδιών

Παρακάτω δίνονται οι τρόποι μέσω των οποίων μπορείτε να βρείτε keywords:

3.1 Λέξεις-κλειδιά μέσω του Keyword Explorer
Ο καταιγισμός ιδεών για τις πολυάριθμες λέξεις-κλειδιά στις οποίες κατατάσσονται οι ανταγωνιστές σας είναι μια εξαιρετική τεχνική για την εύρεση λέξεων-κλειδιών σπόρων για τον ιστότοπό σας. Είναι διαθέσιμες πολλές λέξεις-κλειδιά. Στη συνέχεια, εξετάστε τις πολλές μεθόδους που ενδέχεται να χρησιμοποιούν οι δυνητικοί πελάτες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να καταλήξετε σε κάποιες λέξεις-κλειδιά.

Στη συνέχεια, θα πρέπει να απαριθμήσετε κάθε λέξη-κλειδί που σκεφτήκατε. Ένα εμπορικό εργαλείο όπως το SEMrush ή ένα δωρεάν εργαλείο όπως το Google Keyword Planner μπορεί να χρησιμοποιηθεί γι’ αυτό. Μόλις φτιάξετε μια λίστα, αρχίστε να σκέφτεστε δημιουργικούς τρόπους με τους οποίους ο ιστότοπός σας θα μπορούσε να απαντήσει στα πολλά ερωτήματα που μπορεί να έχουν οι πιθανοί πελάτες σας. Ποιο πρόβλημα βοηθά το προϊόν ή η υπηρεσία σας να λύσουν αυτές οι διάφορες κατηγορίες χρηστών;

3.2 Οι άνθρωποι ρωτούν επίσης
Παρόλο που οι λέξεις-κλειδιά σποράς αποτελούν κρίσιμο στοιχείο κάθε προσέγγισης έρευνας λέξεων-κλειδιών, θα πρέπει επίσης να εξετάσετε τι αναζητούν οι άνθρωποι στο Google. Εξάλλου, θέλετε να βρείτε τόσο δημοφιλείς όσο και σχετικές λέξεις-κλειδιά με το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Αλλά είναι ένα καταπληκτικό μέρος για να ξεκινήσετε αν ψάχνετε για όρους που οι άνθρωποι αναζητούν ρητά. Στη συνέχεια, μπορείτε να ελέγξετε τις αναζητήσεις στο Google που σχετίζονται με τις λέξεις-κλειδιά σας για να δείτε αν υπάρχουν βελτιωμένες εκδόσεις ή πρόσθετες λέξεις-κλειδιά που μπορείτε να προσθέσετε στον ιστότοπό σας.

3.3 Σχετικές αναζητήσεις
Ενώ οι λέξεις-κλειδιά σπόρου είναι ζωτικής σημασίας για την έρευνα λέξεων-κλειδιών σας, θα πρέπει επίσης να εξετάσετε τους όρους αναζήτησης των δυνητικών πελατών σας με διάφορους τρόπους. Αυτό συνεπάγεται την εξέταση των ερωτήσεών τους και των φράσεων αναζήτησής τους σχετικά με τις πληροφορίες που αναζητούν, καθώς και με το τι ψάχνουν: Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε καθένα από αυτά για να ανακαλύψετε πιο ακριβείς λέξεις-κλειδιά σπόρου για τον ιστότοπό σας.

3.4 Απαντήστε στο κοινό
Είναι ζωτικής σημασίας να θυμάστε ότι οι βασικές λέξεις-κλειδιά σας θα πρέπει να παρέχουν τις απαντήσεις στα ερωτήματα που προσπαθούν να θέσουν οι δυνητικοί καταναλωτές σας, παρόλο που θέλετε να εντοπίσετε όσο το δυνατόν περισσότερες λέξεις-κλειδιά και να αναπτύξετε μια σειρά παραλλαγών λέξεων-κλειδιών για τον ιστότοπό σας. Για να κάνετε την καταχώρησή σας να ξεχωρίζει στα αποτελέσματα αναζήτησης, μπορείτε στη συνέχεια να αρχίσετε να κατασκευάζετε το κείμενό σας και να προσθέτετε πιο ακριβείς λέξεις-κλειδιά. Το επόμενο βήμα είναι να διασφαλίσετε ότι αυτές οι λέξεις-κλειδιά εκκίνησης είναι όσο το δυνατόν πιο ακριβείς, ώστε να βοηθήσουν τους χρήστες της Google ή του Bing να βρουν την καταχώρησή σας όταν πραγματοποιούν αναζήτηση για αυτές.

  1. Συμπέρασμα

Κάθε αποτελεσματικό σχέδιο μάρκετινγκ βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στις λέξεις-κλειδιά. Αλλά είναι ζωτικής σημασίας να θυμάστε ότι το είδος του όρου που επιλέγετε είναι εξίσου κρίσιμο με την πραγματική φράση. Ενώ θέλετε οι λέξεις-κλειδιά του στόχου σας να είναι όσο το δυνατόν ευρύτερες, οι λέξεις-κλειδιά του σπόρου σας θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν στενότερες.

Με αυτόν τον τρόπο, θα είστε σε θέση να στοχεύσετε σε ένα εύρος λέξεων-κλειδιών που αναζητούν οι πιθανοί πελάτες σας, συμπεριλαμβανομένων ευρέων και σχετικών λέξεων-κλειδιών. Η στρατηγική περιεχομένου σας πρέπει να περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός λεπτομερούς καταλόγου λέξεων-κλειδιών για τη θέση σας.

Post A Comment