Ψηφιακές συμβουλές μάρκετινγκ για αρχάριους

Ψηφιακές συμβουλές μάρκετινγκ για αρχάριους

  • Μάθετε τους πιο σημαντικούς όρους
  • Κάντε απογραφή της αρχικής σας θέσης
  • Προσδιορίστε τη στρατηγική σας
  • Δείτε πού είναι η μεγαλύτερη απόδοση επένδυσης για την εταιρεία σας;
  • Μην φοβάστε
  • Κάντε την εταιρεία σας να εντοπιστεί τοπικά
  • Μάρκετινγκ βίντεο
  • Διαβάστε blogs
  • Ιστοσελίδα φιλική προς κινητά

 

Συμβουλή 1: Μάθετε τους πιο σημαντικούς όρους

Το διαδικτυακό μάρκετινγκ έχει τη δική του γλώσσα. Η γνώση των πιο σημαντικών όρων σας διευκολύνει να συνεχίσετε την αναζήτηση πληροφοριών που αναζητάτε. Κάτω από μια επισκόπηση των σημαντικών όρων μάρκετινγκ στο διαδίκτυο:

SEO: Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης ή βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης. Εργαστείτε στον ιστότοπο για να φτάσετε ψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης Google.

SEA: Διαφήμιση μηχανών αναζήτησης. Συνήθως, αυτό διαφημίζεται με το Google Ads (πρώην Adwords), αλλά όλο και περισσότερο στο Bing.

Analytics: παρακολουθείτε στατιστικά στοιχεία ιστότοπων, συνήθως στο Google Analytics.

μάρκετινγκ μέσω email: αποστολή αλληλογραφίας όπως ενημερωτικά δελτία, προτάσεις προϊόντων και κάρτες γενεθλίων.

CRO: Βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπής. Βεβαιωθείτε ότι το ποσοστό των επισκεπτών στον ιστότοπο που πραγματοποιεί μια μετατροπή αυξάνεται.

Social media: πλατφόρμες όπου άτομα και εταιρείες αλληλεπιδρούν μεταξύ τους, όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram.

Content marketing: blogging, προσθήκη βάσης γνώσεων στον ιστότοπο και άλλοι τρόποι προσθήκης περιεχομένου στον ιστότοπο για εμπορικούς σκοπούς.

PPC: Πληρωμή ανά κλικ. Η πληρωμή ανά κλικ είναι ένα μοντέλο που χρησιμοποιείται συνήθως για διαδικτυακές διαφημίσεις. Πληρώνετε μόνο όταν κάνετε κλικ στη διαφήμιση και έχετε έναν επισκέπτη στον ιστότοπό σας.

CTR: Click-Through-Rate. Το ποσοστό των ατόμων που βλέπουν τη διαφήμιση και κάνουν κλικ σε αυτήν.

conversion: η επιθυμητή ενέργεια που κάνει ένας επισκέπτης στον ιστότοπό σας, όπως πραγματοποίηση αγοράς ή συμπλήρωση φόρμας επικοινωνίας.

Influencer marketing: διαδικτυακά καταστήματα και παρόμοιες εταιρείες που πωλούν διαδικτυακά.

Influencer marketing: χρήση vloggers, bloggers και Instagrammers για την επωνυμία σας.

Αλγόριθμος: ένας τύπος που χρησιμοποιούν ορισμένοι μεγάλοι ιστότοποι. Για παράδειγμα, το Google να καθορίσει τη σειρά στα αποτελέσματα αναζήτησης ή στο Facebook για να συγκεντρώσει την επισκόπηση ειδήσεων όλων.

Όρος αναζήτησης: τι εισάγει κάποιος στη γραμμή αναζήτησης, για παράδειγμα, Google.

Οργανικά: απλήρωτα αποτελέσματα, για παράδειγμα, αποτελέσματα αναζήτησης Google ή μήνυμα Facebook.

Δοκιμή A / B: δοκιμή 2 παραλλαγές για το καλύτερο αποτέλεσμα. Για παράδειγμα, αν κάνετε ένα κουμπί στον ιστότοπο πράσινο ή κόκκινο. Το χρωματικό κουμπί στο οποίο γίνεται κλικ πιο συχνά κερδίζει τη δοκιμή A / B.

Δημιουργία συνδέσμων: παροχή συνδέσμων εντός του ίδιου του ιστότοπου και μεταξύ διαφορετικών ιστότοπων για να λάβετε υψηλότερη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης Google.

Καλύτερες συμβουλές ψηφιακού μάρκετινγκ για αρχάριους

Συμβουλή 2: Κάντε απογραφή της αρχικής σας θέσης

Ποιος ξέρει, μπορεί να είστε πιο μακριά από ό, τι νομίζετε. Ρίξτε μια κριτική ματιά στον ιστότοπο. Είναι μια απλή επαγγελματική κάρτα με μοναδικό σκοπό την κλήση ή το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο των χρηστών; Ή μήπως είναι μια αράχνη στον ιστό όπου (δυνητικοί) πελάτες μπορούν να βρουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους σχετικά με τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και την εταιρεία σας; Όπου μπαίνουν στον πειρασμό να προβούν σε ενέργειες που είναι ενδιαφέρουσες για την εταιρεία σας, όπως το αίτημα προσφοράς, η παραγγελία ή η συμπλήρωση φόρμας επικοινωνίας. Ποιες άλλες διαδικτυακές προσφορές έχουν ήδη τεθεί; Υπάρχουν ήδη λογαριασμοί κοινωνικών μέσων και πόσοι ακόλουθοι έχουν; Δημοσιεύεται τακτικά ένα μήνυμα; Διαφημίζεστε ήδη στο διαδίκτυο;

Συμβουλή 3: Καθορίστε πρώτα τη στρατηγική σας

Το διαδικτυακό μάρκετινγκ δεν είναι αυτόνομο, αλλά πρέπει να απορρέει από την αποστολή και το όραμα μιας εταιρείας. Από αυτήν την αποστολή και το όραμα, δημιουργείται ένα σχέδιο μάρκετινγκ και ορίζονται στόχοι. Στη συνέχεια, δημιουργείτε μια διαδικτυακή στρατηγική μάρκετινγκ σύμφωνα με αυτήν για την υποστήριξη των στόχων. Με αυτόν τον τρόπο δεν ξεκινάτε ως κοτόπουλο χωρίς κεφάλι, αλλά εστιάζετε. Μπορείτε επίσης να μετρήσετε καλύτερα το αποτέλεσμα των διαδικτυακών προσπαθειών μάρκετινγκ.

Συμβουλή 4: Δείτε πού είναι η μεγαλύτερη απόδοση επένδυσης για την εταιρεία σας

Η αρχή του Pareto ισχύει επίσης συνήθως για το διαδικτυακό μάρκετινγκ. Η αρχή του Pareto αναφέρεται επίσης συχνά ως ο κανόνας 80/20 ότι το 80% των αποτελεσμάτων προέρχεται από το 20% των προσπαθειών. Με την πρώτη εστίαση στις μεγάλες ευκαιρίες, η απόδοση της επένδυσης κάθε ώρας και κάθε δαπάνης διαφήμισης ευρώ θα είναι η μεγαλύτερη. Για παράδειγμα, έχετε ήδη μεγάλη πελατειακή βάση; Τότε ρίξτε μια ματιά στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Έχετε λίγο διαφημιστικό προϋπολογισμό και θέλετε να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα; Τότε κοιτάξτε το SEO. Πρέπει να επιτύχετε πολλά αποτελέσματα σε σύντομο χρονικό διάστημα; Τότε πρέπει να βρίσκεστε στις διαφημίσεις SEA και Facebook.

Συμβουλή 5: Μην φοβάστε

Το άγνωστο δεν αγαπά. Πολλές εταιρείες που δεν κάνουν πολλά διαδικτυακά φοβούνται μια πλημμύρα ερωτήσεων και κακών σχολίων. Συχνά, στην αρχή, υπάρχει ελάχιστη ή καθόλου απάντηση, ακόμη και αρνητική. Οι μεγάλες εταιρείες όπως η Shell και η PostNL έχουν πολλές αρνητικές αντιδράσεις, αλλά δεν μπορείτε να επεκτείνετε αυτήν τη γραμμή στην μέση ολλανδική εταιρεία ΜΜΕ. Αποφασίστε προσεκτικά τι πρόκειται να κάνετε στο διαδίκτυο και ακολουθήστε αυτά τα πρώτα βήματα. Μην φοβάστε να κάνετε λάθη και μάθετε από αυτό όταν κάτι δεν πηγαίνει όπως έχει προγραμματιστεί.

Συμβουλή 6: Κάντε την εταιρεία σας να εντοπιστεί τοπικά

Ο χρόνος του τηλεφωνικού καταλόγου είναι πολύ πίσω μας. Οι χρήστες μπορούν πλέον να βρουν την επιχείρησή τους χρησιμοποιώντας το Google. Ποια βήματα μπορείτε να ακολουθήσετε για να εντοπίσετε:

 

  • Δημιουργήστε έναν λογαριασμό στο “Google My Business”. Αυτό επιτρέπει στην Google να κατανοήσει ακριβώς πού βρίσκεται η εταιρεία σας.
  • Τώρα μπορείτε επίσης να βρείτε στους Χάρτες Google.
  • Συλλέξτε κριτικές.
  • Για να συλλέξετε τις κριτικές, ζητήστε απλώς από τους πελάτες σας να δημοσιεύσουν μια κριτική στο Google My Business.
  • Τοποθετήστε τα στοιχεία της εταιρείας στον ιστότοπο.

Συμβουλή 7: Μάρκετινγκ βίντεο

Το μάρκετινγκ βίντεο είναι μια καλή επένδυση. Οι πόροι που μπορείτε να επενδύσετε στον τομέα του μάρκετινγκ βίντεο είναι:

Ιστορίες Instagram: σύντομα, μόνιμα βίντεο ή φωτογραφίες που είναι προσωρινά διαθέσιμες. Μπορείτε να πάτε σε διαφορετικές κατευθύνσεις με το Instagram Stories. Για παράδειγμα, δείξτε μια ματιά πίσω από τα παρασκήνια, στιγμές «πραγματικής ζωής»,  ανακοινώσεις, giveaway, αλληλεπίδραση, προϊόντα επίδειξης κ.λπ. Αυτό που πρέπει να προσέξετε είναι ότι μια ιστορία διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα, οπότε μην Μην τοποθετείτε πάρα πολύ κείμενο σε ένα μήνυμα.

Βίντεο τροφοδοσίας ειδήσεων: βίντεο που βλέπετε στη ροή διαφόρων καναλιών μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

GIF: ένα GIF είναι απλά ένα μικρό, σύντομο και αστείο βίντεο. Αυτά τα GIF κατεβάζονται και διανέμονται εύκολα. Παρακάτω μπορείτε να δείτε ένα GIF.

Live to stream: προσεγγίστε το κοινό σας σε πραγματικό χρόνο με έναν απλό τρόπο. Μπορείτε να το κάνετε αυτό μέσω YouTube, Instagram και Facebook. Ιδέες ζωντανής ροής: επιδείξεις προϊόντων, αναφορές σε συνέδρια ή εμπορικές εκθέσεις, συνταγές, παρασκήνια, ερώτηση και απάντηση ή απλώς μιλήστε στο κοινό σας. Βεβαιωθείτε ότι ο τίτλος της ροής είναι ελκυστικός.

IGTV («Instagram TV»): η δυνατότητα που σας παρέχει το Instagram για να δημοσιεύσετε ένα βίντεο στο Instagram. Με αυτό το εργαλείο, μπορείτε να επεκτείνετε γρήγορα την προσέγγιση χρηστών μέσω οργανικών μηνυμάτων για να κάνετε κάτι ενδιαφέρον με αυτό. Αλλά τι μπορείτε να τοποθετήσετε; Σεμινάρια, κριτικές προϊόντων (οι πελάτες μας λένε τι σκέφτονται για τα προϊόντα). Αρκετές ιδέες για να ξεκινήσετε με το IGTV. Ξεκινήστε με το IGTV; Στον ιστότοπο Instagram, παρέχουν πληροφορίες για το πώς μπορείτε να το κάνετε καλύτερα!

ΣΥΜΒΟΥΛΗ 8: Διαβάστε ιστολόγια

Σήμερα το Διαδίκτυο είναι γεμάτο ιστολόγια. Κάθε διαδικτυακό πρακτορείο μάρκετινγκ δημοσιεύει ένα blog εβδομαδιαία ή μηνιαία. Για να σας ενημερώσουμε αλλά και για να μπορείτε να βρείτε τους επισκέπτες. Αλλά για εσάς αυτά τα ιστολόγια είναι ένα καλό αποτέλεσμα, τα ιστολόγια είναι γενικά δωρεάν. Ρίξτε μια ματιά και συμπληρώστε τις ερωτήσεις στις οποίες θέλετε απαντήσεις. Αυτά είναι τα ιστολόγια που θα θέλαμε να διαβάσουμε: γεγονότα μάρκετινγκ.

Συμβουλή 9: Ιστοσελίδα φιλική για κινητά

Σήμερα το smartphone μας παίζει σημαντικό ρόλο στην καθημερινή μας ζωή. Είναι, συνεπώς είναι σημαντικό ο ιστότοπός σας να είναι φιλικός προς κινητά. Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους ο ιστότοπός σας πρέπει να είναι φιλικός προς κινητά. Αλλά τα πιο σημαντικά είναι:

Οι ιστότοποι φιλικοί προς κινητά έχουν υψηλότερη βαθμολογία στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Η εμπειρία χρήστη. Οι επισκέπτες του ιστότοπου πρέπει να μπορούν να βλέπουν εύκολα τις πληροφορίες που θέλουν να βρουν.

Post A Comment